poniedziałek, 1 kwietnia 2013

UwAgA!

Witajcie, tu Sophiexxx. Musicie mi wierzyć, ale pisząc to mam łzy w oczach. Nie spodziewałam się, że tak szybko nadejdzie ten czas- odchodzę! Już mnie to nie bawi, piszę już tyle lat, że chyba nadszedł czas, by to zakończyć. Bardzo Was kocham. Żałuję, że nie poznacie kim jest A, ale takie jest życie,

-Sophiexxx.

P.S.
Pamiętajcie! A wie wszystko i Was obserwuje. Może nawet patrzy na Was w tej chwili.



i


edit 22:22

Nie chcę Was już trzymać w niepewności. To był żart! Ciesze się, że chcecie mnie czytać. Kolejny rozdział już w sobotę. W zamian za Wasze nadszarpnięte nerwy, przedstawiam Wam trzy fragmenty pochodzące z nowego rozdziału:

Fragm. 1

George obudził się z krzykiem, po chwili w jego pokoju pojawiła się jego młodsza sistra- Harriet. Podeszła do łóżka brata, usiadła obko i mocno go przytuliła. Po jego policzkach spływały łzy. Panna Shelley była przyzwyczajona do koszmarów George'a. Pojawiały się co raz rzadziej, ale zawsze była przygotowana, by pocieszyć swojego starszego brata.
-Już spokojnie- szeptała mu do ucha, masując po plecach. Cały drżał. Harriet czuła jak szybko bije jego serce. Bardzo się o niego martwiła, bardzo go kochała, zawsze stawał w jej obronie.
-Już dobrze?- zapytała, kiedy przestał płakać.
-Tak- szepnął.- Dziękuje.
-Nie ma za co, braciszku- zapewniła go i pocałowała w policzek. Wstała z łóżka, skierowała się w stronę drzwi. George spojrzał na okno, za szybą zobaczył postać w czarnym kapturze.
-Harriet, możesz u mnie zostać na noc?- zapytał...

Fragm. 2

Eleanor, Selena i Niall oczekiwali na jakieś wiadomości przed salą. Za ścianą ich przyjaciółka walczyła o życie. A zabrało jej wszystko, a do tego doprowadziło ją do ostatecznego kroku. Drzwi sali uchyliły się, na korytarzu pojawiła się dr Amanda.
-Mamo, co z nią?- zapytała natychmiast Selena, podbiegając do swojej mamy.
-Straciła dużo krwi, ale najgorsze ma już za sobą- odpowiedziała dr Gomez i przytuliła zapłakaną córkę.
-Dzięki Bogu- westchnęła Eleanor. 
-Pani doktor!- z sali wybiegła pielęgniarka.- Tracimy ją- Amanda natychmiast wbiegła do sali. Na kardiomonitorze widniała linia ciągła...

Fragm. 3

Eleanor opuszczała szpital, przechodziła właśnie przez oddział ginekologiczny, kiedy zauważyła zdenerwowaną Tulisę wychodzącą z jednego z gabinety. Podeszła bliżej.
-Panno Contostavlos, co za spotkanie?- odezwała się panna Calder.
-Eleanor?- zdziwiła się nauczycielka.
-Wizyta kontrolna?- zapytała El.
-Można tak powiedzieć- rzekła Tulisa.- Przepraszam trochę się śpieszę. Do zobaczenia na zajęciach- pożegnała się z uczennicą i szybko opuściła szpital. Eleanor obserwowała ją do chwili kiedy znikła w tłumie.
Zadzwonił telefon panny Calder, El spojrzała na ekran

From Unknown
Ciekawe co ukrywa Tul? Ja wiem- A.
Eleanor ciężko przełknęła ślinę i rozejrzała się dookoła. Na końcu korytarza zobaczyła postać w czarnym kapturze, szybko pobiegła w jej stronę. Postać również ruszyła przed siebie, po chwili przyśpieszyła swoje kroki i El straciła ją z oczu. Po jakimś czasie znowu się pojawiła, zatrzymała się i weszła do jednego z pomieszczeń. Panna Calder podbiegła do drzwi, wzięła głęboki wdech i je otworzyła...


Chciałam również zaprosić na mój nowy blog, gdzie pojawił się prolog i I rozdział: http://revenge-zemsta.blogspot.com/

Również pojawiła się I część one shota. Zapraszam.

Kocham Was,
Sophiexxx!

38 komentarzy:

  1. nieeeeeeeeeeee!!! nie rób mi tego , błagam!
    TO PRIMA APRILIS! NA PEWNO! POWIEDZ ZE TAK! BLAAAGAAAM ! UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA, JEST INNY NIZ POZOSTALE ! NIE MOZESZ NAS ZOSTAWIĆ! PROSZE JESZCZE RAZ... POWIEDZ ZE TO PRIMA APRILIS!
    :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha;D
    Świetny żart xd
    .........
    Bo to żart, nie?
    Ej, to ma być tylko prima aprilisowy kawał?
    Nie przeżyje tego jeśli to prawda;o

    OdpowiedzUsuń
  3. To tylko żart tak???
    Proszę napisz, że to prima aprilis czy coś ale nie mów, że to jest prawda. Nie możesz tego zrobić i skończyć z pisaniem i to w takim momencie. Błagam tylko nie to!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. CO? Boże,Halina mam zawał! Powiedz,że to żart.
    Nie zgadzam się,trzy razy nie.Dokończ dla nas tego bloga.Nie rób nam tego :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Żartujesz sobie? Czytam tego bloga do początku, kurwa miałam nadzieje że w końcu się dowiem kim jest A. A tu nagle wyskakujesz mi z czymś takim? Żartujesz sobie kurwa? Jak możesz? Serca nie masz? Jak możesz nam coś takiego robić? Jeżeli już na serio chcesz odejść *pewnie to i tak żart* to zdradź nam chociaż kim jest A. Wszyscy tak na tyle czasu czekali i nic? Te godziny spędzone na czytanie tego bloga mają pójść na marne?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebista ściema na Prima Aprilis, a jeśli nie to boże następny rozdział miał być w moje urodziny ;_;

    OdpowiedzUsuń
  7. Weź nawet tak nie żartuj! Wiem, że Prima Aprilis, ale bez przesady!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałam do Sophie na GG. To nie są żarty ):

    OdpowiedzUsuń
  9. Prima aprilis?? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiedź że to żart na Prima Aprilis! Proszę ty nie możesz odejść!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten żart nie był śmieszny ;______;

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz szkoda no ale dobra z tym pesem to przesadziałaś
    teraz się boję hahahhahahaha
    :D
    Bajuuu xd.

    OdpowiedzUsuń
  13. żart prawda? Rozumiem prima aprilis dzisiaj, ale weź powiedz, że żartujesz. Już przeżyłam jeden taki zawał. Proszę powiedz, ze to NIEPRAWDA.

    OdpowiedzUsuń
  14. emm... prima aprilis? mam nadzieję, że tak...
    proszę cię, nie rób nam tego!
    modlę się tylko, że to tylko jeden głupi żart i niedługo nas zawitasz jednym z tych wielu rewelacyjnych rozdziałów...

    OdpowiedzUsuń
  15. żarty .. haha . nie no rozbawiłaś mnie xD . CZEKAM NA KOLEJNY ROZDZIAŁ I NIE WIEM JESZCZE JAK - ale dowiem się kim jest A ! żartowałaś,nie ? POWIEDZ ŻE TAK ! błaaagaam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba cie powalilo! Wiesz jak ja cie kocham? Powiedz ze to zart. Proooooosze!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba kurwa żartujesz. ten żart nie jest nawet odrobinę śmieszny!
    HAHAHA!!! UBAWIŁAM SIĘ, A TAK NA PRAWDĘ TO NIE!!! Czekam na kolejny rozdział, czy tego chcesz czy nie;*
    A jeśli to nie żart to znajdę cię i rozjebie!
    Ps. Zabawie się w A. Spodziewaj się mnie ;D I smsków.
    Błahahaha!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ZABIJĘ CIĘ, JEŚLI JESZCZE RAZ MI TAK ZROBISZ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę niech to będzie żart. Gdy zawsze znajdę jakiś fajny blog to zaraz jest zawieszany. Choć ty tego nie rób bo to najlepszy blog jaki kiedykolwiek w życiu czytałam :) i to nie jest śmieszne.....

    OdpowiedzUsuń
  20. A tak z innej beczki myślałaś nad zrobieniem zwiastuna do bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym, ale nie potrafię robić zwiastunów :(

      Usuń
    2. Ja akurat czasami robiłam na prośbę innych takie zwiastuny nawet jak mi sie nudzi to robię sobie to przypadkowych blogów i tak się składa że jak zaczęłam czytać twój blog to nie mogłam się oprzeć i zrobiłam taki zwiastun i zaśmieca mi pulpit a tobie mógł by się przydać :) więc jak jesteś zainteresowana to pisz :)

      Usuń
    3. Naprawdę? Zrobiłaś zwiastun mojego bloga? Wow! Nie spodziewałam się. Dziękuje bardzo. Jestem zainteresowana i to bardzo, mój nr GG 46005660, pisz to się zgadamy,
      -Sophiexxx.

      Usuń
  21. Nie rób więcej takich żartów prawie zawału dostałam, a ty się dobrze bawiłaś. Ale muszę przyznać, że chyba wszystkich nabrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie rób tak więcej już chciałam dzwonić po karetkę z pęknietym sercem :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobry żart !!! Heheheheheheh ;-)
    Czekan na rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  24. (Spam) Historia która tak naprawdę dziać się nie powinna... Rose na wyjeździe poznaje Louisa. Miłość ich kwitnie, ale nie za nic. Więź przeszłości stwarza problemy. Błąd który popełniła może przypłacić czymś gorszym niż śmierć...
    Zapraszam na prolog ;D http://bond-blood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. BOSKI ŻART ! xd - ale więcej takich nie rób,bo palpitacji serca dostanę : 3 pozdrawiam ; D

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha jaki boski żart :D
    Ale nie rób tak więcej, bo zawału serca dostanę xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Żart spoko!! Super blog!! Czytałam wiele, ale ten ekstra.. Wielki szacun!! :D
    KOCHAM :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog! :D
    Zapraszam do siebie :)
    http://everyone-loves-some1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog! Masz wielki talent! ;D Zaciekawiła mnie ta "mroczna" historia i tylko czekam, kiedy wreszcie napiszesz kim na prawdę jest A!
    Czekam na dalsze części i zapraszam do komentowania mojego bloga :)

    Pozdrawiam, Nialler <3
    http://niallerxx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna historia i wspaniały wygląd bloga nagłówka szczególnie masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaczynam sie bać tego ,,A'' a jak ono patrzy na mnie i mnie zabije ?!
    Blog świetny czytam daleej

    OdpowiedzUsuń