sobota, 28 czerwca 2014

Dodatek #1/10 - Alfabet 'Wy będziecie następni' cz. II

A jak A czyli główny wątek opowiadania. W rozdziale XXIV, który został opublikowany 22 czerwca 2013 okazało się, że główną antagonistką historii jest Amelia, która została uznana za zmarłą w I rozdziale. Większość czytelników uznaje rozdział XXIV za najbardziej szokujący.

B jak bulimia. Na tą chorobę cierpiał Josh. Chcieliśmy w ten sposób ukazać, że ta choroba również dotyczy chłopców.

C jak ciekawostki. Kolejnym dodatkiem będzie post z ciekawostkami opowiadania. Dowiemy się dokładnie ile było wszystkich par czy poznamy tożsamość osoby, która wystąpiła w każdym rozdziale.

D jak ''Dziś pytanie, dziś odpowiedź''. Była to zakładka, w której mogliście porozmawiać z bohaterami opowiadania. Do tej pory zadano ponad 300 pytań! Powstało cztery zakładki do ich zadawania.

F jak fan finction. Sądzę, że nikomu nie przytrafiła się podobna historia, ponieważ jest zbyt nieprawdopodobna. Szczerze, to nikomu nie życzę, by przeżył coś podobnego.

G jak grono pedagogiczne. Nauczycielami w szkole, do której uczęszczali bohaterowie byli m.in. Tulisa Contostavlos czy David Beckham. Dyrektorem szkoły była Sharon Osbourne.

I jak informacje. Amelia większość informacji otrzymywała dzięki monitoringowi oraz podsłuchom, kótre zostały umieszczone w domach bohaterów. Informatorami byli również m.in. Gemma Styles czy Austin Swift.

K jak kontynuacja. Po namowach czytelników opowiadanie zostało kontynuowane. Tytuł brzmiał - Powrót na Coronation Street czyli Wy będziecie następni II. Po opublikowaniu VIII rozdziałów został usunięty.

L jak Londyn, a dokładnie przedmieścia stolicy Wielkiej Brytanii były świadkami historii nastolatków z Coronation Street.

M jak miłość. Uważam, że jedynie związek Eleanor i Louisa opierał się na prawdziwym uczuciu. Eleanor po śmierci ukochanego za cel postawiła sobie odkrycie tożsamości A.

N jak nowotwór. Jeden z wątków, który zamierzaliśmy poruszyć, ale nie starczyło nam pomysłów na jego wprowadzenie.

P jak Pretty Little Liars. Oboje jesteśmy wielkimi fanami Kłamczuch z Rosewood. Obecnie w USA w stacji ABC Family emitowany jest V sezon, a już zapowiedziano VI i VII.

R jak rower. Przez pierwsze dwa sezony ulubiony środek komunikacji Nialla, dopiero w późniejszych sezonach mowa jest, że Niall poruszał się samochodem czy pociągiem.

S jak Sophie. Jedna z autorek opowiadania, to ona zajmowała się wstawianiem tekstu, odpowiadaniem na pytania i kontaktu z czytelnikami. W sekrecie wyznam Wam, że dziś wyszła za mąż.

T jak tytuł. Nigdy nie wyznałem Sophii, że tytuł zaczerpnąłem z filmu Ty będziesz następna. Gdzieś widziałem kiedyś komentarz z informacją, że jest taki film. Ciekawostka - w owym filmie wstąpiła m.in. Rumer Willis czy Julian Morris, którzy występują również w Pretty Little Liars.

W jak wątki. W opowiadaniu występowało kilkanaście wątków, chociaż wszystko kręciło się wokół A i jej zemsty na nastolatkach z Coronation Street.

Z jak zakończenie. Epilog został opublikowany 28 czerwca 2013 i został zakończony wielkim cliffhangerem. Wiele osób żądało, by opowiadanie miało część drugą. 

____________

Autor: Dokładnie rok temu został opublikowany epilog opowiadania i z tej okazji przed Wami pierwsza część dodatków, których będzie 10.Od jakiegoś czasu moje stosunki z Sophie nie są najlepsze,dlatego chciałem poinformować, że zostaniemy tylko znajomymi. Nie chcę pisać o przyczynach, ale życzę Sophie wszystkiego, wszystkiego dobrego nie tylko z okazji ślubu. Tak, tak! Dziś Sophie wyszła za mąż. Dlatego jutro opublikuję post, pod którym będzie mogli jej i Filipowi złożyć życzenia na nową drogę życia. Mam nadzieję, że zrobimy jej niespodziankę.
Dobranoc, 
- M.

11 komentarzy:

  1. A ja nie wiedziałam że to epilog. No cóż, opowiadanie na pewno było świetne, emocjonalne, straszne i pomysłowe. Dreszczyk emocji był przy każdym rozdziale. Życzę autorom wszystkiego najlepszego, a szczególnie Sophie, która wyszła już wczoraj za mąż! Gratulacje! Życzę szczęścia na nowej drodze życia oraz miłości od męża :) mam nadzieję, że jeszcze sie spotkamy z jakimś innym opowiadaniem, ale na razie dzięki za dawkę adrenaliny przy kolejnych rozdziałach tego fanfiction . Do zobaczenia, M xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie wiem gdzie jest epilog, podasz link?

      Usuń
    2. Hej, ten anonimek to ja, tylko zapomniałąm się zalogować :)

      Usuń
  2. jeeej dodatki !

    OdpowiedzUsuń
  3. To koniec bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. http://pinkpoison-by-genowefa.blogspot.com/ Zapraszam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że zostało to opublikowane rok temu, ale muszę przyzna, że jest to niesamowicie emocjonujące opowiadanie, które czyta się naprawdę świetnie. Autorko o imieniu na S, drugi autorze, to dziwne, że jest was dwójka, że w pewnym sensie istnieje S. Chciałabym uroczyście ogłosić,że teraz będę bała się zasnąć (patrz na godzinę!) xd. Nie, żartuję, nie o to chodzi. To opowiadanie było piękne, wzruszając, niesamowite, przerażające i nie znam takich słów, które mogłyby je w pełni opisać. Jest to naprawdę cudowne, jaką historię razem stworzyliście. Bardzo się cieszę, że znalazłam to fanfiction, a jednocześnie żałuję, ponieważ teraz będą mi się koszmary śniły, gdyż jest to niesamowicie napisane. Ta historia była bardzo realistyczna, chociaż wątpię, że ktokolwiek potrafiłby zrobić coś tak okrutnego i trudnego.
    Chciałabym przeczytać drugą część.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też znalazłam tego bloga w tym roku i gdy czytałam zdanie od Sophi ,,P.S.A widzi wszystko i nawet teraz może patrzeć na ciebie'' czy jakoś tak to po prosty sie wystraszyłam no bo sorry ale wszyscy spia w domu już bo była to ok 1:00-1:30 w nocy no i troche strachu miałam <3 baaardzo chciała bym przeczytać drugą część

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, zakochałam się w tej powieści jeszcze jak była pisana, lecz było to dawno, chciałabym przepisać tę powieść na wattpada, oczywiście z dopiskiem, że to nie moje opowiadanie, lecz chciałabym aby ludzie, którzy przestali czytać bloggera, przeczytali tą wspaniałą powieść. Mam świadomość tego że zapewne autorzy już tego nie przeczytają, ale jeśli jest sprzeciw proszę o odpowiedź. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ona - zwykła dziewczyna, przyjechała do ciotki na wakacje. Pojechała zwiedzać piękny Londyn, miasto jej marzeń. Niefortunnie wpadła na blondyna o pięknych niebieskich oczach.
    On - irlandczyk, śpiewa w najpopularniejszym boysbandzie na świecie. Przechodząc po ulicach miasta wpada na niego pewna dziewczyna.
    Oni - spędzają ze sobą cały dzień a później kolejne, niestety to co się wydarzy po kilku tygodniach nie jest ich spełnieniem marzeń.
    http://zwykla-dziewczyna-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń